-

problemet är löst och vi har gått vidare, gör det ni också är ni snälla.


kommentera gärna
Postat av: fillan

vår vänskap ÄR mer. betyder mer. jag liter på dej. Jag släppte in dej. delade ALLT med dig.

men hur fan tror du inte de känns för mej, jag vet inte ens va fan jag ska tro! ingen av er hade sagt nått, o sen säger HAN så. även om de inte betydde nått så förväntade jag mej ändå att DU skulle säga nått! för Du vet vad JAG tyckte/tycker. tror du jag blev så jävla glad när jag hörde det då ? du tror inte jag kände mej sviken, o visst jag ska itne skylla allt på dej, men jag förväntade mer av dej än från honom.

2010-07-06 @ 22:53:33
Postat av: Pernilla

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 23:09:12
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0