10-07-09




Phs_ gårdagen vid lillesjö. Fler bilder kommer.


godmorgon/förmiddag! Vaknade upp runt nio, halv tio tiden. Käkade Kellog's Special K till frukost och funderar allvarligt på ifall JAG ska göra maten idag, fick just en ide nämligen.
Hur låter det med någon slags kyckling&ris wok? eller, äh, vi får liksom se hur det blir. haha.
Idag har jag inte så hemskt mycket planer, men jag vet att nästa grej som ska göras är att jag ska klä på mig lite vettigare kläder än mysisar och sovtröjan. HA-HA.
Nehe, jag kanske skulle ta och flytta min lilla rumpa från this datastol och in till soffan en stund? ;$

kysss

kommentera gärna
Postat av: alice

sv; haha ;)<3

du är ju för söt.

vi borde dra ut och fota någon gång tillsammans, hjärtat. <3

2010-07-09 @ 12:02:00
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0