aa, faktiskt.

Just nu kan ALLT bara dra åt skogen.. PISSDAG!
Nu har jag en liten fråga till er läsare.. HUR ofta GÖR jag någonting som faktiskt kan anses roligt eller underhållande?
medans alla andra skriver "nu ska jag på fest" "nu drar jag ut en sväng med roligt people" "nu åker jag och gör det.. nu åker jag till.. så sitter jag och skriver "idag har jag kollat på tv, tränat och suttit här.
jag blir bara såååå arg. hoppas ni har en GREAT kväll nu medans jag sätter mig i min soffa, SJÄLV och kollar på tv..



förlåt, men ah..

kommentera gärna
Postat av: mathilda

kan inte du typ förklara hur ditt liv va innan? eller du kanske inte vill skriva de så.. men skulle va intresant att få veta lite ^^ :$<3

2010-07-07 @ 20:20:01
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

erika du är så söt när du är arg. jag sitter och skrattar medans du är skitförbannad. asså förlåt men de e sjukt gulligt^^ <3

2010-07-07 @ 22:09:37

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0