dagar, kvällar och nätter


Ph_ jag/ by amanda karlsson


dagar, kvällar och nätter flyger förbi i en rasande fart. det är snart augusti. med andra ord -> snart skola igen..
livet är bra hårt alltså. men om ni ville veta är jag ovanligt glad nu för tiden. undra vad det kan bero på, HAH. :$
aja, det är en inte helt utvecklad historia som jag kan dra typ nästa år eller något. haha.
Dagen har spenderats i linköping, inne på IKEA. köpte lite nytt till huset. jag funderar nämligen på att ge hela huset en ny touch av det lite mer moderna slaget om ni fattar? HAHA! 
Det blev i alla fall lite ramar, vaser, blommor, nya glas, nya kuddar till soffan, och även två nya filtar som självklart matchar kuddarna. pimp? oohyeah! :D
jag har också varit med om en grej som jag tar upp i nästa inlägg. chiao. 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0