days passing by.


hahahaha, vi satte ner arvid i en gummibåt med vatten i, och han hade blöjan på sig..
så, såhär ser det ut om man sätter i en bebis i vatten med blöjan på ;) HAHA!



jag och kära syster gjorde fruktbord till alla som ville ha något kallt att äta i värmen, mums!


 
arvidsnutten äter vattenmelon :*


jag orkar faktiskt inte förklara vad jag har gjort, jag har bara njutit(eller inte njutit) av det oooootroligt varma vädret. herregud vilken värme.. Men imorse vaknade jag upp ute på altanen av åska och ett jäädra regnsmatter så det var väl ganska välbehövligt kanske.
var beredda på att bloggen kommer uppdateras väääldigt dåligt ett tag framöver.. jag ska snacka med jossan och nån mer om dom kan kika in och uppdatera lite. 
kyyssar
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0