instead of making me better you keep making me ill.


Ph_ gaaammmaaaaaaaal


kollade ganska nyligen klart på 18 year old virgin, ganska sjuk, men helt okej film. För tillfället spelas Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love i lurarna. Låten får mig på festhumör så antagligen borde jag byta.
eller så ställer jag mig och headbangar eller något i den stilen. det funkar ju det också liksom. ha-ha.

Vill ni veta en ganska ointressant sak? just nu är jag gaalet sugen på att shoppa. Typ smycken och shit ni vet? bara frossa loss i en hel affär med bara snygga ringar, halsband och coola amband i maaassoooor.
Sen är jag väldans sugen på att färga håret bruunt. men jag får antagligen inte det så den tanken borde jag kanske lägga på hyllan också? men en sak som är säker är att jag SKA bli brunett någon gång!
haha. nejmen nu ska jag duscha :) chiao.

kommentera gärna
Postat av: s.

brunett!

2010-07-31 @ 23:12:27

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0