jag har faktiskt gjort något!

Jag har inte bara suttit här eller vid TVn idag faktiskt!! Jag spenderade lite tid i bilen, lite i högsby, lite till i bilen, lite i vimmerby och sen nu har jag varit ute vid lillesjö en sväng. HERREGUD vad aktiv jag har varit!?
erika söderberg kanske håller på att rycka upp sig?
aja.
Jag fick för mig att jag skulle fota lite, så jag snörade på mig skorna och trampade iväg mot Lillesjö. Jag hoppades på att jag skulle få vara dä för mig själv, mysa lite på bryggan och bara sitta fär liksom, men nelle, henke, linus, hampus, front och david var där, så jag kunde ju glömma det lugna fridfulla i alla fall..
Men det var kul, oj oj vilka härliga grabbar det där är! lite för roliga ibland kanske.
Mycket kort blev det, jag slänger in dom lite imorgon, kyss.


kommentera gärna
Postat av: mathilda

sv; ja herregud jag förstår dig verkligen!! ;o<3

2010-07-09 @ 00:54:26
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: alice

sv; erika du tror ju på det själv? ;)

fiiinuuuuunge. <33

2010-07-09 @ 10:49:02
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0