never again will i.


vita shorts - Inter Sport-tälten på Heden i Göteborg.



vitt linne - gina tricot inne på Nordstan



marintröja med fast halsband - Mango inne på Arkaden



mönstrat linne - Gina Tricot @ Nordstan



björn borg trosor - Björn Borg affären inne på Freeport i Kungsbacka



olika armband - BikBok @ Arkaden



ringar - Bik bok @ arkaden



WeSC hood från WeSC affären inne på Freeport i Kungsbacka



ajjemen, där va det mesta jag köpte i götet. Köpte en BH, Veet och lite annat skit som liksom inte spelar någon roll enligt mig. Vi har haft lite uppehåll med regnet idag men jag känner på mig att det snaaart kommer börja regna och antagligen åska lite också.
dags för käk och mys framför tvn.
pussseen

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0