right now everything's just a bit messed up.

2 is one more than i need. I have to make a choise. Again.



Hejsan hoppsan ja. Kollade rätt så nyligen klart på The Twilight Saga-New Moon. Rysligt bra filmer de där.
Regnet det bara öser ner och jag är ganska så trött på det faktiskt. Jag längtar verkligen tillbaka till göteborg just nu.. Sol, fotboll och härliga vänner + massa nytt folk. 
man kan verkligen inte göra någonting! Jag som hade tänkt gå ut och fota lite idag, men det kan jag ju knappast göra i det här äckliga vädret.. Men jag ska inte gnälla. Det är sommar liksom, regnet hör till.
Jag ska försöka hitta på något så jag kan slänga in lite bra bilder på det jag shoppade som jag nämt i tidigare inlägg. 
peace out.



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0