something says i should work even harder.


Ph_ jag, bara för att jag gillar bilden lite liksom..


godmorgon sverige (och såklart alla som kanske inte är från sverige!!)
här framför min dataskärm sitter en trött, sliten och knaasig tjej med huvudvärk som heter erika. Hon funderar rätt så starkt på att gå och käka frukost, fixa håret, klä på sig och börja kolla lite efter en väska först och främst, sen kika lite efter vilka kläder som ska få följa med ut och resa lite.
Men en sak är säker, den där outfiten på bilden där uppe åker nog med, och sen lite tights, några linnen och lite skor bara. enkelt, elegant och underbart skönt.
Runt femsnåret åker jag upp till målilla för lite jobb, på G&B arena så efter det får vi se om de blir mer uppdatering eller inte eftersom jag kommer hem runt halv 11 skulle jag tro, och då är inte min första tanke att sätta mig här efter 5 timmars stressjobb..
now--> fruuukoooost!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0