today, tomorrow, next year.


Ph_ erika mongo söderberg.



Hejhopp. Nu har jossankossan åkt, fin som tusan är hon!
När min fina kom hit drog vi ut till lillesjö, på vägen tappade jag min dricka, sen hittade vi den inte :'(
Aja, bad, sol och sen drog vi hem till mig, där flög vi i poolen snabbt som satan, la oss på varsin madrass och somnade. När jag vaknade låg jossankossan och snarkade, hih, buse ;$ låg kvar ett tag, tog hennes telefon som hon höll i handen och filmade lite när hon snarka, hä-hä ganska knaasigt sådära. Ohja.
När jag kollade så märkte jag att jag hade bränt mig, så riight now ser jag ut lite grand som en kräfta..
men nu ska jag typ gå och, ja, hitta på nått.

pussi

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0