yesterday





Phs_ dagarna med Johanna.



Hejsan hoppsan, inledningsvis vill jag bara nämna att jag inte är sugen alls på att blogga, hhaha.
Sen kan jag ju fortsätta med att säga att jag är hundvakt idag, sjukt mysiga hundar! ;o
Lazer och Ceasar, bor snett mitt emot mig. hä-hä.
Igår blev det massa bad i poolen med johanna, sen drog vi ut och fotade en sväng, och sen tränade jag lite fotboll med mina saknade flickor. Btw, gothia närmar sig med STORMSTEG! fet tummen upp på det!
Efter träningen åt vi pizza, ;$ sen åkte vi ut till Lillesjö och badade, värsta craazy på vägen dit, hih.
Och människorna som var där trodde nog vi gick på droger eller något, hahah..

nemen nu ska jag skaffa mig ett liv eller något sånt, hejdå.
 

kommentera gärna
Postat av: alice

säg mig erika, hur gör du ?

vackrare finns nog inte på denna planet.



puss §

2010-07-08 @ 19:28:07
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0