1 juni - 15 dagar kvar!


jag älskar dig!



hejhej hemskt mycket hej! häh, såg nattas busiga inlägg förut, fett gulligt tycker jag dåva!
jag har ont i magen, bröstet och jag fryser, samtidigt som jag svettas, not good..
funderar allvarligt på att träna sen iaf, för vi har två matcher som närmar sig med stormsteg, så jag skulle mer än gärna vilja vara med på träningen, so that's how we do it!

tomorrow är det dags för brännbollsdag, rätt naiiis faktiskt? får träffa lite nya klasskamrater som ska börja i vår klass också, hoppas på några härliga grabbar för dom är det dåligt om i vår klass!
woops, såg nyss vad klockan är, så jag måste nog sätta en punkt rätt soon faktiskt (:
hoppas ni har en grym dag, rocka på!     .






kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0