10 juni, dagen alla väntat på!


ph_ en liten blomma?



hejsan, jag orkar verkligen inte berätta vad som hände igår.. det får räcka med att jag har ont, väldigt ont till och från.

dagen har varit som en berg och dalbana, humöret låg på topp för det mesta, men så helt plötsligt så fick jag sjuuuuuk huvudvärk och ville bara skrika.. men ett STOORT tack till alla nior som än en gång bjöd på sig själva och klädde ut sig och slet hårt för att vinna tävlingen om vem som hade snyggast bås!
och jag vann ett pris i en tävling jag inte ens var med i? :s haha, knaas..
bussen hem var typ mega greaaat med fina vänner och andra roliga nissar ;d
men nu orkar inte varken mitt huvud eller ögonen med mer, ikväll är det skolavslutning och jag är inte pepp ens? ;s men dags att käka eller nått!


puuuuussss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0