10 sommarfrågor.

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- jag får nog lov att säga öland, det är underbart på öland och trots att jag inte är där varje sommar har jag spenderat många somrar där, och ååh vad jag älskar det!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- hm, svår fråga.. På stranden med många vänner, 30+ och en fotboll kanske?

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- ett riktigt saftigt grillspett med kyckling och några goa köttbitar! synd bara att man inte gör det så ofta! 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- jag ska umgås med vänner, sola, bada, åka på gothia 2010 och bara njuta av livet!

5. Dina bästa sommarfärger?
- vit och puder rosa!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
bonnabränna! husvagnssemester, och mode!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- min barndom innehåller många sommarminnen, jag kan inte välja ett, jag struntar i den frågan ;) 

8. Havet, sjön eller poolen?
- en ren, klar och varm sjö!

9. Vad väljer du i glassbaren?
daimglass eller pecannöt. 

10. Vart går din drömsemester?
- den dagen jag ska åka utomlands bär det av mot Kanarieöarna!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0