13 juni - you know it huh?

uhja, ni borde veta, att om exakt 2 dagar blir jag ett år äldre! så på tisdag är det ett år kvar tills jag får min moppe, och då är det ett år kvar tills jag börjar övningsköra, och då är det två år kvar tills jag får mitt körkort! yäääah!

Det blev ingen uppdatering igår eftersom jag hade fullt upp med annat, bland annat att vara i Linköping, hähä.
Gick upp vid 7 imorse för vid 8 skulle alla rosenfors-spelare befinna sig på Målilla Motorbana för städning efter Traktorpullingen som var igår, tog ca en halvtimme och sen har jag suttit och kollat film.. ganska chill faktiskt!
nehe, nu ska jag hämta kameran och slänga in lite nya bilder tänkte jag, så håll utkik!

chiao


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0