15 juni - dagen jag har väntat på!


ph_ JAG!:O :D




undrar vem som fyller år idag? någon nämnde någonting om att någon fyller år idag,
nån jag känner väldigt väl, men jag kan inte komma på vem det möjligtvis kan vara?
pappa? nää..
therese? nää..
ronja? nejnej..
mikaela? nää..
erik? nepp..
jossan 1 eller 2? nää, inte det heller..
JP då? nää..
*tänker, och ni ska höra hur det knakar och knastrar!*

nemen? det är ju lilla JAG som fyller år idag? :D

hihi, busigt ;$
men nu har jag levt 14 jordsnurr, jippiiiee! nehe, dags att städa, finns på mobilen om ni känner för att skicka iväg ett sms!
pussipuss
sov så gott, rocka på sötnosar!

kommentera gärna
Postat av: amandaaaaaa

Grattis :D <3

2010-06-15 @ 10:23:35
URL: http://moshiz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis i efterskott! Jag fyller också år den 15de juni! :o :D

2010-06-17 @ 19:44:04
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0