16 juni

godmorgon.
Visst är det väl jäkligt kul att vakna av att en hund står och skäller vid något hus här i närheten? och inte nog med det, den stog och skällde i minst 10 minuter, så till slut blev jag så förbannad så jag gick ner tror ni inte hund ****** slutar skälla efter nån minut eller? -.-
men min älsklingsvovve blev iallafall glad när hon fick "tidig" frukost.

Jag avskyr när folk låter sina hundar stå och skälla sådär! bor man i ett samhälle så kan man väl försöka få tyst på hunden ändå? Klart att hunden ska få vara ute och så, men som till exempel jag, jag blir riktigt irriterad på min hund när hon skäller, hon skäller *** inte mycket på en dag vill jag lova! Och det är ju inte bara i hänsyn till mig själv, utan även till mina grannar! Tänk om det hade varit min hund som stod och skällde och det var dom som satt här och skrev? så hade jag INTE velat ha det!
näpp, en stor fet DISS till hundägare som låter sina hundar stå och skälla utan att göra något åt det!

kommentera gärna
Postat av: Rebecca

Riktigt fin blogg! :D

2010-06-16 @ 10:10:59
URL: http://rebeccalundell.blogg.se/
Postat av: Edgren

jo det är riktigt surt det där.. :/

men om du vill så kan jag väcka dig vid halv 6 varje morgon när jag går upp? :D

2010-06-16 @ 18:58:31
URL: http://edgreeen.blogg.se/
Postat av: Edgren

inte det? jag som tänkte vara lite snäll och väcka dig så du inte sover bort dagen ;)



okej, det blir kanon om du gör så (:

2010-06-16 @ 21:41:07
URL: http://edgreeen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0