18 juni

Jaaaaaaaaag somnade igår! haha, därför kom det inte några bilder eller mer uppdatering.
Men först och främst så vill jag bara nämna att jag spenderade hela dagen ute i det vackra vädret, 25-26+, inga moln och djupt, ljust blå himmel. Jag hoppas ni gjorde samma sak?

Idag lyser solen, men det blåser och är molningt, alltså inte ens i närheten av gårdagens härliga väder..
Jag kan väl inte påstå att jag mår prima ballerina heller, för jag har riktigt ont i huvudet och känner mig alldeles trött. Tur man har vänner som är sociala via sms! Och vill ni veta det bästa av allt? jag råkade lägga märke till att huvudvärkstabletterna är slut, greeeat.
hä-hä.
Nej vet ni vad? nu slänger jag in lite härliga bilder från gårdagen!




gårdagens outfit - oversizetröja, tights och gladiatorsandaletter.






rocka på coolingar!



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0