20 juni

ingen uppdatering igår pga bröllopskoll och åskväder!

Jag satt bänkad framför tvn mellan ca 12 och 21,  efter det satt jag och kollade på andra program mellan 21 och 23.30, ganska ordentlig huvudvärk sen ;)
men ett sjukt vackert bröllop var det, indeed! en klänning med ett 5 meter långt släp, heelt underbart!
Men mitt under kortegen så började det åska här i mörlunda, så min tv stängdes av, men direkt när åskvädrets två ordentliga knallar var över så drog jag igång tvn igen!

Vädret idag; Lite sol, lite vind, några ljusa och en hel del mörka moln. Kanske inte det roligaste vädret, men jag har hört att det ska bli bättre under nästa vecka.
Nu ska jag fundera ut vart alla grejer som jag behöver ikväll finns, för ikväll väntas en natt med UNDERBARA flickor! hoppas det blir greeeat, men ni får veta vad det är vi ska göra och vilka jag gör det med, efteråt ;)

pussss 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0