5 juni

nemen great att jag är så duktig på att uppdatera här. Gårdagen/natten spenderades med annie, puss på henne:*
tog massa kort som ni tyvärr inte kommer få kika på förrens efter skolavslutningen då jag har på mig min avslutingsklänning, och den ska ni inte få se förrens då ;)

dagen började med chill, och fortsatte med match mot Tjust, vinst såklart! :)  4-0.
På måndag är det match i Silverdalen mot Hebe, hoppas på vinst där också!


nu ska jag och anniepannie dra ner och köpa oss varsin sallad till middag, sen blir det fäääst i vimmerby med massa nayzigt folk, muuums! :D nehe, dags att dra.



peeeace

kommentera gärna
Postat av: annie

puss älskling :* <333333333333333333

2010-06-05 @ 19:45:30
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0