6 juni, och två andra intressanta saker..




phs_ ett litet smakprov från helgen med annie :*




hejsan! min lediga tid har jag spenderat på andra ställen än just här i min datastol, som ni troligtvis har märkt..
varje dag har temperaturen legat runt 23-30 plusgrader och då finner jag ingen anledning att sitta här!

Från fredagen till Lördagen slaggade ju världens finaste anniepannie här, gryyymmaa dagar med henne kan jag säga! vi fotade massor, skrattade, var i affären 5 eller 6 gånger! :D badade (eller ja, jag gjorde) ;) kollade film och somnade i soffan, bäääääst!

På kvällen körde vi hem annie och sen åkte jag till vimmerby där det blev feeäääast med underbart folk!
stort tack till Elle, Emelie, FILLAN! Jossan, Micke, Andy, Oscar och Hjärne! Drog hem runt kvart i ett eller något? aja, skitsamma, haha. Ska fråga Elle om hon kan skicka nån bild, tss.
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, fotat lite och bara tagit det lugnt! imorgon är det skola och Match på kvällen mot HEBE, iiiiiiiihh! :D
nu blir det film, chiao.




förresten, GRATTIS till Syster och Svåger som firar Bröllopsdag idag! :)
och sen så måste jag ju nämna att det är Sveriges Nationaldag;)


kommentera gärna
Postat av: annie

rackans snygg bild på slutet där -.- haha <3

2010-06-06 @ 20:10:23
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/
Postat av: jossan

haha du drog hem vid 12 för vid ett va vi på bussen hem ;p <3

2010-06-06 @ 20:47:59
Postat av: Anonym

Lördagskvällen var kul men det var rätt dött :P <3

2010-06-06 @ 20:55:37
URL: http://emeliiiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

galet bra bild på annie där, gillade den stenhårt(y)

2010-06-11 @ 13:19:03
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0