blue heaven and sun


Ph_ jag och annie :*



good morning! ja, det är verkligen en GOOD morning! solen skiner och det är redan 20 + utomhus.
Right now sitter jag här och väntar på att solen ska flytta sig förbi trädtopparna som är i vägen för att jag ska kunna sitta precis bredvid poolen och sola, alltså på min favoritsolplats! Det är nästan helt vindstilla och jag är sugen på glass, kanske ringer josefine sen, så drar vi och käkar glass in the sun, fett glassigt faktiskt! ;)
himlen är sådär underbart blå och träden, gräset och blommorna är riktigt starkt färgade, gilla!
vi har galet bra planer fotbollsbrudarna, hoppas på lite gryyymt nayz days!

now -> frulle!




rocka på

kommentera gärna
Postat av: annie

älskling, måste träffas snart? :( <3

2010-06-19 @ 21:13:00
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0