hööööög musik med mycket bas!


ph_ hopp?



Blev faktiskt inte alls bilden jag hade tänkt mig här nu då va, men så äre.
Som ni kanske fattar på den sööööööööta rubriken så spelar jag right now, in this moment höög musik med mycket bas, det finns inget bättre än detta för att höja stämningen, hä-hä.
Now sitter jag här, påklädd |chinos&tröjafrånBikBok&Adidaskoftaplusenguldringmednågonsortsdiamantpå| glad och redo för en grym kväll, hoppas och tror jag.
Alldeles right snart ska jag sätta punkt här, stänga av skärmen, springa ut i hallen, lyfta upp träningsväskan och börja packa allt. Men inna dess så ska jag göra en sur min, för jag insåg nyss att det regnar -.-
det är ganska mycket som ska packas, men ändå inte liksom.. två ombyten för träning, ett extra ombyte tills efter duschen, mat, godis, dricka, och såklart, ett glatt humör!  hoppas ni får en Kick Ass kväll, för det ska jag ha!


chiaooooh

kommentera gärna
Postat av: anna

skaru åka med elle? :D

2010-06-20 @ 16:06:37
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0