we have to keep it up!


ph_ flower-power



Hej bloggen! Dessa tre dagar har vädret varit helt great och där av den här kassa uppdateringen.
Jag bara njuter av solens strålar helt enkelt. Det gör min kropp också ska ni veta, jag har nämligen skaffat mig en ganska fin bränna. hähä. MEN under dagarna har jag också dragit på mig en rejäl förkylning, not good. Men det bästa av allt är ju att jag ändå inte har någon träning den här veckan, med laget alltså, jag ska ju självklart motionera på egen hand när jag blivit frisk! Idag har jag faktiskt inte gjort så jättemycket, mest tagit det lugnt. Kvällen fortsätter i sitt lugna tempo, väldigt tråkigt, aja livet går vidare! :)
Dom flesta av er håller säkert på att göra sig i ordning inför fest eller bara en mysig kväll på Öland kanske? Själv är jag ganska rejält sugen på en vecka eller två på Öland, men det får bli eventuellt senare i sommar med min underbara vän Josefine! Och när jag nu ändå nämnde hennes namn så kan jag ju berätta att jag slänger in lite bilder från dagen/kvällen/natten/morgonen med henne i förrgår lite senare, typ nästa inlägg. Men så så länge, toodles. :*


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0