darling, tell me your secret


ph_ dagens outfit



hej alla bloggläsare, eller ja ni som orkar klicka er in här fortfarande.
på förmiddagen, nästan direkt efter att jag vaknat tog jag med mig syster och papi in till vetlanda..
tänkte kolla på en skinnjacka nu till våren, men jag hittade inte den där perfekta som man verkligen vill ha.
jag hittade en, som jag gillade liite mer än dom andra jag såg, den hittade jag på JC
kostade 1.499, men den var verkligen fin! jag ska kolla runt lite till, och om jag inte hittar någon snyggare så får det nog bli den faktiskt..
eller vet ni vad? en Jofama By Kenza kan det nog bli också, dom är jäkla snygga faktiskt!
men vi får se hur det blir.
Annars hittade jag faktiskt inget speciellt, lite påskpynt blev det och en mixer så nu kan jag göra mina efterlängtade smoothies! mums!
men nu ska jag gå och inviga den, så bye :*


update: om ni klickar er in på JOFAMA länken så kommer ni till JC:s nya klädsida, där trycker ni på jackor och letar upp jofama by kenza jackan, om ni vill se alltså ;)


/e



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0