Guten Morgen, Freunde!


ph_ min blonda kaluffs.


godmorgon, jag vaknade vid ca kvart över 9. öppnar ögonen och kollar ut genom fönstret, vad möts jag av?
jo ett grått och lite blåsigt mörlunda där det är ca 8+ .
halsmandeln är lika svullen idag om inte värre, men på något vis så mår jag bättre!
kanske är det för att syster och hennes kille kommer och hämtar upp mig sen och vi drar till Blankan City (y
vi ska hälsa på andra syster. myys!
kameran följer med idag också vill jag tillägga. och i nästa inlägg kommer förhoppningsvis bilderna från igår.

men nu ska jag gå och leta fram lite snygga kläder och sen fixa mig lite fort bara.:)
det kommer ett inlägg till snart, så ni är beredda på det!
bye.





/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0