I don't want to fall inlove with you again baby.


ph_ fillan på bild igen, den här gången blir hon 16! :*


ah, fillan blir alltså 16 idag! alla borde gratta tycker jag..
har inte mycket att säga om dagen mer än att den va bra. hade huvudvärk som senare blev till migrän, men äh, det klarade jag av! ;)
vill ni veta en sak? det regnar här, och jag gillar det faktiskt..för det betyder ju att min älskade vår är här!
det betyder också att snön försvinner snabbare om det inte blir svinkallt inatt!
fast när snön är helt borta vill jag fan ha sol!  men oj, nu ser jag att klockan är mycket, det är dags för MAQ-träning! vi hörs.  ♥





/e


kommentera gärna
Postat av: lussan

japp men du kan gärna hjälpa mig :D

2010-03-23 @ 17:29:32
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: fillan

tack så jättemkt gumman! ;* <333

2010-03-24 @ 16:43:50

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0