I should think twice.


Min fina jossan som skrev med sig själv? ;p
Hej, hallå och godkväll! Innan jag glömmer bort det.. Bloggen har damp, så ca 5 kommentarer som jag inte hunnit acceptera har försvunnit, och då tänker ni nu.. Hur kan hon veta att det fanns fler än 5 kommentarer?
Jo jag kikade förut, men hann inte läsa alla så jag tänkte kolla igenom dom nu, men dom är borta?
finns typ 2 kvar, som jag accepterat nu, och ni som ser att er kommentar inte finns med, ni är välkomna att kommentera igen såklart!

Träningen gick jättebra, sista träningen med brudarna ,,
men vi hade kul i alla fall, det är det som räknas!
Nu på söndag spelar vi våran sista match tillsammans för säsongen, ni som känner för det kan väl dra er hit och checka liksom? Klockan 13:00 i VÅR sporthall, här i mörlunda.
Vi möter Mariannelund om ni ville veta?
Sen gick jag till therese och kollade hennes nya frisyr, iiinte mycket kvar av det långa håret du!? ;o
ojoj, men hon va jättefin i det!
Nu ska jag dra mig mot sängen, godnatt. <3



/erikoo


kommentera gärna
Postat av: joosssssaan

du va ju så osocial så va ju tvungen att underhålla mig själv vafan! :O:D <3

2010-03-05 @ 07:45:36
Postat av: Reidarirmelin

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-26 @ 15:10:57
URL: http://reidarirmelin.blognd.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0