i'm afraid you're irrelplaceable..





ph1_ gårdagens outfit.
ph2,3,4_dagens .


Hola!
för tillfället sitter jag och pillar med veronica svenssons {även känd som V V }  header, det går rätt bra faktiskt.
Skolan idag var faktiskt rätt bra, det mesta gick som det skulle och det gick bra med "styrketräningen" på idrotten! Inga läxor och inga prov den här veckan, mums!
Efter maten hade vi idrott, sen slutade vi. Jag, helena och maja köpte oss varsin Hallon-Blåbär smoothie och sen gick vi till bussen, bussen och vägen hem med min fina helena var lika bäst som alltid.
du är så otroligt bra vännen!

nu ska jag hänga gustav på nacken, hoppa på cyklen (?), sen drar jag iväg en sväng!
jag är såhäääääär sugen på att cykla nu faktiskt, så jag uppdaterar mer sen, I promise!♥





/e


kommentera gärna
Postat av: karin

vad heter vvs blogg? ;) <3

2010-03-12 @ 15:35:14
URL: http://karinsvensson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0