I'm so sick of all these lies.


ph_ Maria Werns Främmande Fågel


HEJ!
jag sitter och kollar på Maria Werns film Främmande Fågel, rekommendation om ni som jag älskar drama!
Den har bara hållt på i en kvart och jag tycker den är skiitläskig ;>
men det är liksom det roliga i dramafilmer. Filmen går på 4, right now in this moment!

Dagen har varit kanonens! vad kan det bero på monntro?
höhö, det kan ni fundera på.. Men det har varit mycket skratt, men ändå väldigt lugna, myysiga lektioner!
så vill man ha det jämt, men tyvärr funkar det inte så..
Vi tog i alla fall vara på dagen, och hade grymt kul på idrotten!

efter skolan drog jag till Gårn, vi började leta musikspår till låten jag skulle spela in direkt, men utan resultat..
Det löste sig och jag känner mig mer peppad än någonsin inför UKM nästa vecka!
PEPPPEPPPEPP!




/E


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0