IMORGON!





ph_ outfiten som kommer sitta på mig tomorrow night!



hejsan, ja, jag ska alltså för första gången dra mig till Metropol i vårt lilla hultsfred..
jag ska dit med ett riktigt härligt gäng, och vi ska möta upp några fler där inne sen!
några som ska med är, mathilda, karin och josefine! det är dom som kommer vara med mig mest, det vill jag lova för dom kommer inte få lämna min sida.. ;)

på bilderna ser ni en osminkad erika, egentligen påväg mot sängen, HAH!
men jag har skola imorn, sen metro på kvällen och dagen efter träning som jag MÅSTE vara med på, that's it!
så nu ska jag byta om, till sovkläder, och sen borsta mina gaddar och därefter marsh ner under täcket med mobilen som sällskap! så sätt igång att smsa nu människor! ^^

sov så gott, ni hör av mig mer imorgon!






puuuuuss!


kommentera gärna
Postat av: Matilda

Hejhej!.. Jätte fint^^

Vart har du köpt tightsen och "tunikan"/tröjan? :)<3

2010-04-07 @ 20:16:44
URL: http://maatildawallin.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0