now's the time, carry me, or let me fall!



Hej!
nu är jag både anmäld och har bestämt låt till UKM.. Jag kommer alltså inte sjunga One Of Us med JoanOsbourne, utan jag kommer framföra Du får inte av Sonja Alden.
min högsta önskan för tillfället är att helene skulle få vara där, se mig stå på scenen för första gången,
se mig övervinna min scenskräck! men nu är inte det möjligt, för helene får första parkett, hon ser mig från himlen! det enda är ju att JAG inte kan se henne, och jag vill så gärna..
på torsdag ska jag spela in den låten, som ett slags test på hur mycket jag måste träna o.s.v inför ukm:)

i alla fall, på torsdag (den 25 ) klockan 19:00 i hultsfred på fritidsgården är tävlingen.






/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0