nu börjar det, vi står beredda!


ph_ jag och världens bästa vän, ♥


hej alla gulliga människor..
nu är det här sista veckan ni kommer få stå ut med dålig uppdatering, men som sagt jag gör så gott jag kan!
imorgon har det till och med blivit dubbelbokning, så inget UKM-möte för mig inte..
jäkligt synd, för det hade fått mig mindre nervös, men så är livet det andra mötet är viktigare så.
imorgon kväll är det MAQ igen, jag gillart!
idag är det ingen träning, utan bara lugnt, men jag måååste verkligen städa lite här hemma-.-
så det får bli dagens!

Skolan idag har varit gryym! haha, nejmen faktiskt inget att klaga på!
massa äö, fick göra om bedömningsarbetet, men det kanske var lika bra liksom.
på matten kom jag igång snabbt och hann med att räkna två och en halv sida, bra erika!
på idrotten hade vi simning, men eftersom jag är så himla bra så var jag den enda som hade badkläder med mig! ;) haha, skämt åsido, men jag va den enda iaf.. ganska lugnt att vara själv i simhallen liksom!
lunch med dom fina annie ström och josefine staxensjö, bäst är dom!♥
äö resten av dagen, klar med det mesta. nu är det dags att börja på min uppsats som skulle va minst 3 sidor tror jag, jippie!

btw, kamratrelationerna i klassen har fan varit bäst idag!





/e


kommentera gärna
Postat av: Anonym

gullig bild daah ;p <3

2010-03-22 @ 16:43:20
Postat av: lussan

tar du betalt för o fixa hemsidor?

2010-03-22 @ 17:19:00
URL: http://pieps.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0