sometimes everything have to stop.


ph_ en bild,


HEJ!
till att börja med säger jag förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår!
jag spenderade dagen/kvällen i hultsfred med massa folk. Det bestämdes en sak som kan göra mig hypernervös i ca två veckor framöver! Jag ska troligtvis delta i UKM festivalen..
UKM betyder Ung Kultur Möts och är en festival där ungdomar får visa upp sina bidrag, sjunga, dansa måla, o.s.v.
Jag ska isåfall delta med låten One Of Us med Joan Osbourne.. Inget är säkert än, för att jag är scenrädd ;>
jag tror jag ska försöka iallfall!
snart ska jag försöka boka in en inspelningstid med Mogge Pihl också, så jag ska helt enkelt leva livet, släppa tanken på att jag ska göra bort mig och bara låta allt gå som det går!
nu ska jag leka ihop en NY header, later.<3



/e


kommentera gärna
Postat av: Arnjenny

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-21 @ 14:56:45
URL: http://arnjenny.blogstie.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0