the weak point..



ph1&2_  Bjärka Säby by; erika söderberg




godmorgon sweeties :*

igårkväll satt jag och kollade på wallander - den svaga punkten. Någon mer som kikade?
Anledningen till att det inte blev mer uppdatering efter det var att jag somnade helt enkelt.. Men nu är jag vaken, det kan ni skriva upp! solen skiner och humöret är på topp, I like it!
Jag sjunger och sjunger, endast för att jag vet att anmälan jag lämnade in igår, till UKM inte går att dra tillbaka.. jag har bestämt mig nu, jag SKA lyckas, jag bara ska det!
Nu ska jag ta mig en tur med hunden, och sen duscha och fixa mig i ordning för allt vad nu den här tråkiga dagen kan erbjuda..
Ha det så bra sålänge ♥




/e
 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0