VÅR!






ph_ bjuder på några fetinghärliga bilder tagna alldeles nyss!


hallå där alla glada flickor och pojkar! :D
här sitter jag med ett fett leende på läpparna och fetingbra musik i högtalarna!
jag är på grymt bra humör idag, bara så ni vet.
Det här blir inget långt inlägg för jag ska snart byta om och dra iväg på MAQ-träningen:)
blir mer uppdatering ikväll, det lovar jag!
men nu måste jag springa iväg och byta om, ta mig nått att käka och sen njuta av vädret innan svågern kommer och hämtar mig! NJUT av vädret medans jag är borta, bye!





/ en feting-glad erika (Y)




kommentera gärna
Postat av: a

jag diggar bild två redigt ordentligt :D <3

2010-03-30 @ 22:52:56
URL: http://anniestrom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0