with me is where you belong..

you say I'm number one, but why am I the one you just hug in school and then says goodbye to?




Dagen har varit toppen! Humöret har liksom legat på topp heela dagen!
på senaste tiden har allt blivit så jäkla mycket bättre, jag är mycket gladare nu liksom.
Hur som helst känns det riktigt bra, och det är ju bra eller hur? Lunch med finaste vännerna Annie, Saga, Sandra och Josefine, kyss på dessa brudar :*
Men nu ska jag gå ut en sväng med vovven, jag bloggar mer sen, bye!


jag älskar dig min underbaraste tingeling!♥      /matte <3





/erikoo


kommentera gärna
Postat av: saga

du är finfinfin! :*<3

2010-03-03 @ 18:48:55
URL: http://sagaaknutson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0