you'll never catch me!


ph_ jag på fyra likadana bilder, olika redigeringar.



Hej!
som ni läste i förra inlägget så kommer det bli lite dåligt med uppdatering nu ett tag, men att jag ska uppdatera så mycket jag bara kan! så här kommer ett litet inlägg..
Dagen har varit ganska bra, trött som faasen, men annars har det varit okej!
gick ner till centrum med bästa annie ström och josefine staxensjö på lunchen, myyyys med dessa brudar säger jag bara, dom är bäääst. mycket skratt;>
efter skolan tog jag sällskap med älsklingjossan och sen vidare till Gårn, där övade jag lite och sen bara myste med jossan när hon kom, I like it! 

nu blir det att ta det lugnt i soffan, framför tvn och varva ner lite..
huvudet, magen och halsen värker så det är lika bäst att vila så man kan gå till skolan imorgon!
nu sätter jag punkt, .




/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0