your'e love is my only drug.


Linnsan och Maiya I somras på systers bröllop.
Hej!
visst är dom söta på bilden? jag tror Maiya var ca 2 månader där.
jaja, Dagen har varit sådär.. Har mått lite dåligt, känns som om jag har feber och lite, men det funkade! Sen att det finns vissa som inte kan hålla käften det kan vi ta någon annan gång. 
Tur man har andra vänner, underbara vänner som vet vart gränserna går!
Nu ska jag väl byta om, sen drar jag till syster som har klippt av sig håret?:o
inte allt men nästan..Efter det blir det träning så det kommer mer uppdatering ikväll, jag lovar!
nu måste jag iaf dra, ha det bra!


/erikoo 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0