11 maj


ph_ någon gång ;)



tjohej!
dagen har varit bääast, och man får väl tacka nathalie johansson för det, hahaha! :D
orkar faktiskt inte berätta så mycket om den, men grymt kul iallafall..
imorgon är det onsdag, det innebär att det är sista dagen i skolan den här veckan, hurrei!
och idag är det EXAKT en månad kvar tills jag går ut sjuan, wow liksom -.- nejmen det ska bli riktigt skönt!
nu är det såhär att det blir ingen mer uppdatering idag eftersom jag har hundramiljoner saker som jag måste plocka fram innan imorgon.. och ikväll ska ´jag ju till vimmerby igen, och gissa vad jag ska göra?

jo jag ska plocka i reklamblad i tidningen, tjihoo!
så alla som bor på öland--> FATTA VAD VI HAR FÅTT KÄMPA FÖR ATT REKLAMBLADEN SOM LIGGER DÄR I SKA LIGGA DÄR! 17 500 reklamblad ska läggas i.. haha, :)
nejmen nu ska jag gå och plocka fram massa grejer tills imorgon iaf, så ni får ha det skeeetabra tonight och tänka på stackars mig som är i vimmerby och sliter, tur att världens bästa fotbollsbrudar är med också! :D




chiao 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0