14 maj



ph1_ tjejerna jag delade stuga med i onsdags.
ph2_ stugan och natta, nättan & suss :)



hej på er!
jag såg att de flesta av er har kikat in idag även fast jag inte uppdaterade igår, tack ska ni ha.

I onsdags så åkte jag ju som jag sagt tidigare här i bloggen ut till hammarsjön som ligger en bit utanför hultsfred..
vi grillade och hade allmänt trevligt!
sen bytte några av oss om och hoppade ner i tunnan som vi värmt upp, v satt där och pratade. efter ett tag rusade hela gänget ner och hoppade i sjön (?) äckligt kallt om ni ville veta!
sen sprang vi upp och hoppade i tunnan igen, och sen vidare in i bastun.
sjuukt härligt!
efter ett tag så började det både regna och åska så då satte vi oss i bilarna och åkte upp till stugorna, där tände vi ljus och lite, myyyys!
tack för kvällen tjejer!
speciellt alla Stenkulla:re ;)

nu ska jag stänga av datorn och damsuga den, ja, det låter konstigt jag vet.. men den är högljudd, så jag tycker vi säger såhär.. vi hörs snaart igen!:D








chiao


kommentera gärna
Postat av: BEEECCA

stenkulla (h) de va skoj :D

2010-05-14 @ 18:02:18
Postat av: amandaa

Det var hur mysigt som helst ! <3

2010-05-14 @ 18:09:56
URL: http://moshiz.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0