18 maj






phs_ dom nya chinosen! :)



hejsan på er! sitter här med mitt nya headset som kom hem idag och lyssnar på grym musik (som vanligt) ;)
skolan idag va finfin med min lilla nättan, tack för'n plättis! (:
ah, på bilderna ser ni då mina nya chinos, dagens oufit och facelook där på sista lite mindre bilden, visst är jag gullig? :D haha, nejmen ah. ni ser chinosen i alla fall.. och ja, jag pratar i telefonen på ALLA bilder, t.om den sista om ni inte ser det? *skrattar* inte för att det va så kul, men yeah..

hölalahaha, nu blire puuuunkt!        .

kommentera gärna
Postat av: Anonym

hahahah så dålig du är :D

tack sjääälv :D:D<33

2010-05-18 @ 21:19:47

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0