19 maj



phs_ dagens outfit
och JA, jag seeer attjag har lekt med bakgrunden på den översta, NO COMENTS..



hejhej hemskt mycket hej!
dagen har varit feting bra, och det gillas typ såhääääär mycket liksom!
tack nathalie för det! (:
orkar inte berätta så mycket om vad som hände, men ja, vi satt och gapade och hade oss i korridoren, mycket kul! just nu sitter jag och dunkar musik som vanligt, lööövei! ikväll bär det av mot vimmerby och VTT-grafiska igen, very kul (n) ..
snart ska jag hoppa upp på cyklen och cykla fort som fasen ner till affären och köpa lite dricka, sen måste jag göra lite fika också, mums!
nehe, nu ska jag sluta babbla om extremt tråkiga saker och sätta en punkt istället!  




     .

kommentera gärna
Postat av: rumptott

det var en förbannat lustig PUNKT måste jag påpeka =P de va ju för fan ett ! istället =P haha..



amen så jävla bra hörre du att de va GOTT med bulle ^^ hehe.. pöss o kram o nyp i stjärten =D <3

2010-05-19 @ 19:03:03
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: ebba.

hej erika.

jag börjar tröttna lite grann på min blogg design nu och jag undrar bara om du har lust att göra en ny kanske? hör av dig iaf.

pusshej ebba :)

2010-05-20 @ 15:38:59
URL: http://hesselgards.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0