22 maj


D5000 kamerahus, ett 70-300mm objektiv och motljusskydd :) (plus väska då)
om jag är nöjd? nääärå;)                  haha, klart jag äääär!






hejsvejs at this place (: ganska fail där faktiskt..
På förmiddagen åkte jag in till vimmerby och hämtade mitt nya objektiv och kameraväskan, mycket nöjd!
har fotat halva dagen! :D
sen blev det grillning och allmänt mys med familjen. Badade med syster, yyytterst härligt!
och vet ni vad? nyss beställde jag biljetter till årets Stefan och Krister revy, En mor till salu, gryyymt!
nu väntas One Tree Hill marathon, kyyysss :*









kommentera gärna
Postat av: Anonym

tääät! <3 ;)

2010-05-23 @ 11:36:03

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0