23maj



phs_ igååååår (:




godmorgon! har varit vaken sen 7-tiden (?) vaknade rejält tidigt igår också, lite underligt med tanke på att jag för det första glodde på film halva natten och för det andra aldrig vaknar innan 10 på helger.. Men jag är ju uppe före alla andra så nu kan ju jag skryta med att dom har sovit bort halva dagen! häh..

dagen bjuder på motorcykelåkning ut till Blankan (strax innan högsby) till syster, där väntas troligtvis ridning och fotodag! men sen vet jag inte om jag kommer våga rida, haha det är ju snart ett år sen sist..
med tanke på det, jisses vad tiden flyger iväg? jag säger som mathilda, det känns som att det var igår man satt i det där klassrummet första dagen hypernervös, men nejnej, så är det inte för snart slutar jag sjuan?!
nehepp, nu vill jag ha frukost, sen ska jag gå och hoppa i allas sängar! :D



ha en braao dag!

kommentera gärna
Postat av: rumptott

sv: nu tycker jag du e lite elak mot honom.. här SLÅSS vi inte de e bara andra som gör det.. =(



haha o de gick bra o hoppa i sängarna?? =P hehe <3

2010-05-23 @ 10:58:44
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: rumptott

sv: ja nu kan du ju inte säga annat än att jag verkligen SKREV att de va du som tage dom =P hehe.. <3 pöss <3

2010-05-23 @ 11:13:10
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Safira sheikh

Tävlings dags! Då ska ni säga att ni vill vara med i dagens blogg, och imorgon eller på torsdag tar jag ut 5 stycken finalister! Som ni måste rösta på.

2010-05-24 @ 01:36:56
URL: http://safiiraa.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0