3 maj

hejsan hoppsan.
jag vet att jag lovade en bildbomb igår, men jag städade på altanen och plockade upp våra nya trädgårdsmöbler!
gardinerna åkte upp och alla små figurer som ska sitta i fönstret putsades upp lite :)
efter att vi fått allt iordning så grillade vi kött, gjorde en sallad och åt lite härlig potatissallad till det, uuunderbart!

skoldagen har varit helt okej! på idrotten hade vi orientering, jag sprang/gick med nättan, härlig tjej det där!:)
vi tog 1 2 3 4 6 7 11 12 och 14, nio stycken kontroller alltså, vi sprang lååångt, så jag är jättenöjd med vår insats! på äön började vi med det nya grupparbetet, om klimatet.. 
segt, men visst! 

om ni ville veta så fryser jag, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva härnäst, så det får bli en punkt


       .


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0