8 maj


ph_ arvid, systerson  <3



hej på er!
igår blev det bara ett inlägg som ni kanske märkte, men jag var upptagen och det tror jag väl att ni respekterar va? ;)
eftermiddagen/kvällen spenderades med världens finaste vän, josefine lönn.
mys at her place, gården och ja, lite mer gården!
knas och bus som vanligt med henne..
mot slutet blev det liv i luckan då dino, adnan, almir och några till kom, haha, härliga grabbar..

idag har jag varit barnvakt åt världens finaste systerson Arvid!
jag förvånas alltid åt hur tyst och snäll ungen är.. han gråter knappt aldrig, äter bra, sover bra och älskar att skratta och busa! helt otroligt underbar är han!
och hur mysigt är det inte när man lyfter upp dom i sin famn, lägger sig i soffan och dom somnar där?
mmm, man bara ligger och njuter, det finns inget bättre!
moster älskar sin lilla systerson! :*
men nu har han åkt hem till tranås igen.. saknar plutten redan!

men nog om det..
nu ska jag bara ta det lugnt, jag är otroligt seg idag faktiskt..
ikväll ska jag kolla på alla bra tvprogram, jag blir helt enkelt en soffpotatis ikväll!
ha det bra, jag uppdaterar mer sen.






chiao


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0