9 maj


ph_ bilder tagna och bilden redigerad av mig




gooooodmorgon!
idag är det redan söndag igen, hujja, tiden bara flyger iväg.
vaknade för en liten stund sen av att syster ringde, tack therese! :)
jag tror jag behövde gå upp så tidigt idag faktiskt.. annars orkar jag INTE gå upp imorgon.
btw så vill jag bara påminna alla som går i min klass om att vi ska fota oss tillsammans imorgon
så klä er fint;) och detta gäller BARA vår klass!

nej nu är jag typ ganska såhäär mycket sugen på att käka frulle faktiskt, jag kanske borde dra mig mot köket..



chiao




kommentera gärna
Postat av: mathilda

sv; hihih :D<3

2010-05-09 @ 14:00:29
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0