en saknad så stor.



jag saknar dig, den jag var med dig, och oss..
jag tror inte du fattar hur jävla mycket du betyder för mig, du lovade mig någonting du inte kunde hålla,
och när jag fick reda på det blev jag så arg, ledsen, besviken och sårad! kan du fatta hur mycket du sårade mig?
kan du fatta hur jävla mycket jag älskar dig? kan du fatta varför jag blev så ledsen?
jag sitter här nu, jag känner att en tår rullar nerför kinden och jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
pengarna på mobilen är slut, allt går åt helvete, men det enda jag kan tänka på är dig..
din närhet, lukten från alla gånger jag luggit i din säng och bara legat där.
jag skakar!
musiken spelas i headsetet så jag tror jag blir döv snart, men ändå så vägrar tankarna på dig försvinna!
jag slits mellan hjärtats vilja och hjärnans tanke.
jag älskar dig, men du svek mig så jävla mycket. jag vill bara att du ska veta, att jag saknar dig, men jag vet inte hur det blir..


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0